vineri, 15 ianuarie 2021

M2, Tema 7 - 3 Patrate

Am intrat in Photoshop CS3
Am creeat o pagina noua (new file).

 Am facut 3 patrate de diferite culori cu ajutorul optiunii 18
Tineam shift-ul de pe tastatura apasat intre timp ce trageam cu mouse ul pe foaia alba pentru a creea un patrat
dupa accea am mers cu mouse ul pe layer 1 si l am copiat de 2 ori, dupa aceea le am schimbat culoare apasand de 2 ori pe patratelul din fata ochiului(cel de la layers)
Dupa aceea am selectat cat vreau sa decupez din foaia alba, am mers la Image->Crop->Save As->Jpeg
Si asa am facut 3 patrate diferite de culoare la aceeasi inaltime si egalate in distanta





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Router wireless TP-LINK TL-WR841N

  TL-WR841N are viteza de 300Mbps Timp de copiere 2.37 minute un dvd are 4.7gb Router-ul TL-WR841N 300Mbps Wireless N este un dispozitiv ce ...